HTML

Ez volt egyszer

2008.03.22. 07:08 :: mory


Nem sírtam.
Egyáltalán nem.
Állapítom meg kissé.
Csodálkozva.
Még azt sem látták rajtam.
Hogy szomorú vagyok.
Sikerült.
Magamra er
őltetnem.
A teljes bels
ő nyugalom.
Álarcát.
Azon a pénteken.
De lehet hogy szombat volt.
Vagy vasárnap.
Esetleg hétf
ő vagy kedd.
Szóval valamelyik nap.
Egyszer.
Szerda.
Csütörtök.
Benne van.
A pakliban.
De ezt csak azért írtam.
Nem a költ
őiség kedvéért.
S
őt.
Mert kellenek néha.
A közhelyek is.
Hogy ne legyen olyan komoly.
Komolyan.
(Cinikusan?)

Talán.
Csak belülr
ől peregtek.
A könnyeim, ahogy mentem.
Az utcákon.
Ültem otthon.
Valahol.
Vagy éppen.
Csináltam valamit valahol.
Valahol.
Valahol némaság volt.
Nagyon nagy.
Csend.
Legbelül.
Legbelül senki.
Senki.
Senki sem.
Vette észre.
Talán még én sem.
Talán.
Most mégis emlékszem…
Úgy rémlik.
Lassú, halk zene.
Sokáig.
Valahonnan.
Közelr
ől.
Ez volt egyszer.
Mikor szomorú voltam.
Nagyon.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emko-mask.blog.hu/api/trackback/id/tr5391863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása