HTML

Másképpen és ugyanúgy

2008.03.19. 15:16 :: mory


Semminek sincs vége, semmi sem kezdődött el.

Ma is írtam Neked, de a levelet nem adtam fel. Talán fölösleges lett volna. Csak beraktam az alsó fiókba. S majd néhány, eltelt nap múlva egyszer csak megunom, hogy ott van: darabokra tépem egy hirtelen, zajos pillanatban.

Semminek sincs vége, és ez már biztos. Majd nyitok egy postafiókot, ami titkos –
oda rejtegetem a leveleket. Ott lesznek mind, ha keresed. Ha keresed… Legalább látom.
Most már hideg van, hozd nekem ide a kabátom! – kérlek.
De te – ki tudja, hol vagy, s én – nagyon fázom, érzed?

És semmi sem kezdődött el – hisz minden mindig is volt.
A falon, a szobámban, egy árnyék lakik minden éjjel, egy barátságos, holdas folt. Néha abban rejt
őzöl: láttalak ma, mikor hajnalodott.
S most csak fekszem itt, magamba roskadva, lelkendezve lelkesen – majd holnap is biztosan megkereslek. Vagy nem.
Most már nem történhet semmi: most már történhet minden.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emko-mask.blog.hu/api/trackback/id/tr100387875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása